Tråkiga saker att vara

Många inser inte hur sjukt bra det är att vara människa. Därför listar vi en del andra grejer man skulle kunna vara, så kan ni ju tänka på hur jävla roligt det hade varit.

Kamel
Att vara kamel är nog jävligt tråkigt. Som att inte ökenpromenader och konstant värme hade räckt för manodepression så ser man ju ut som han där puckelryggade ringaren från Notre Dame. Fett liv.

Sumobrottare

Ja, jag vet att jag gång på gång tar upp sumobrottare, men de är faktiskt väldigt fula och tråkiga varelser. Jag hade hellre badat i vaselin tre timmar om dagen under tjugofem år än att bli sumobrottare.

Fontän
Stillastående och vattensprutande. Jag tror inte jag behöver säga mer än så.

Kommentarer
Postat av: paulina

skönare blogg får man leta länge efter!

2009-03-18 @ 21:04:08
URL: http://schteklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

alltså, jag ÄLSKAR din blogg!!

2009-03-18 @ 21:25:10
Postat av: K.

Idiot.

(Jag skriver å internationella sumobrottarförbundets vägnar.)

2009-03-19 @ 14:30:55
URL: http://kitto.blogg.se/
Postat av: HIH

3 ord: Im lovin' it.



(Nej, det är inte reklam. Im really lovin it.)

2009-03-19 @ 17:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0