Grunda en sekt

Det finns folk som tycker det är häftigt att vara med i en sekt. Det tycker inte jag. Varför sänka sig till att gå med i en när man kan skapa en egen? Helst ska det vara något du kan tjäna bra stålar på också. Alla vet att samvete är för mesar.

Steg 1: Kom på något sjukt som folk kan följa. Låt fantasin flöda. Det mesta fungerar, kolla bara scientologerna.

Steg 2: Skaffa ascoola kläder. Typ randiga munkdräkter i rött och svart, och kanske någon form av annorlunda hatt.

Steg 3: Hitta någon inflytelserik och känd person som vill gå med. Om överklassen gör det, så vill alla andra också.

Steg 4: Kräv folk på pengar. Sug ut så mycket du kan innan det är för sent. Du kan tjäna helt sjukt mycket.

Steg 5: Se till att dina medlemmar begår kollektivt självmord. När alla är döda finns det ingen som kan kräva tillbaka några stålar.

Har du följt alla steg rätt så har du förmodligen:

1. Massvis med pengar
2. Coola kläder
3. Blivit känd
4. Jävligt dåligt samvete

Kommentarer
Postat av: Olivia

Haha, så jävla klockren!

2009-01-22 @ 10:21:15
URL: http://aitra.blogg.se/
Postat av: Hertiginnan Anne von Porat

din blogg är bland de roligaste jag har läst i mitt liv. tack för ett gott skratt



läs hos mig hur du ser till att få gästen att vantrivas hos dig

2009-01-22 @ 11:27:05
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: Cleo Zatch

Hahaha fan du e ju skitkulig ju!

/Cleo

2009-01-23 @ 23:54:27
URL: http://www.metrobloggen.se/CleoZatch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0