Topp Tre; Skor

De allra flesta tar varje dag på sig ett par skor. Det finns fula skor, fina skor, bekväma skor, obekväma skor och en hel jävla massa andra skor. För att bringa reda i skokaoset har jag sammanställt en lista på vad som är okej.

Häftiga skor:

1. Blinkande skor
För det mest vanliga gympaskor som inte ser mycket ut för världen, men när man går så blinkar de! Blinkar och lyser! Hur coolt som helst. Under researchen bakom det här inlägget snubblade jag dessutom över ett par som hette "Power Rangers NINJA STORM". Säger allt.

2. Heelys
Skor med inbyggt hjul, alltså. Ser ut som ett par skateskor, men har gömda superskills. När någon bråkar med dig kan du bara lägga lite vikt på hälen och glida iväg, snabbt och diskret. Ett måste för skateninjan, den moderna supermördaren. Klarar all terräng, tror jag.

3. Moonboots

Inte alla kan bära upp ett par. De är motsvarigheten till skinnskor, fast som man tänker sig att en flådd dunjacka skulle se ut. I rymden. Moonboots kan ta dig vart som helst! Dessutom är de jävligt sköna, en betydande faktor många väljer att strunta i när det kommer till skor.


En syntetgås. På månen.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Moonboots måste väl ändå värma bra om inte annat. Borde jag kanske investerat i, helst för 3 år sen...

2009-02-10 @ 02:18:55
URL: http://rockgrodan.com
Postat av: Anna

Haaha jag hade sånadär fula moonboots när jag var liten men dom var håriga xd, fan jag skämms :P

2009-02-10 @ 18:34:28
URL: http://trillaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0