Topp Tre; Fula Djur

Det finns så otroligt många råfula djur här i världen, så jag tycker verkligen det passar sig med en lista på vilka som förtjänas att spottas på.

1. Myrslokar
Som om det inte räckte med att namnet låter som en någon konstig hybrid av manligt kön och krydda, så har det stackars djuret världens fulaste näsa/nos/mun eller vad man nu kan kalla det. Konstig form har det också.

2. Räkor
Om jag blivit född som räka hade jag tagit livet av mig direkt. Räkor är ganska fula när de ligger i frysdisken i matbutiker, men den fulheten är inte i närheten av hur vidriga de är levande. URK!

3. Sumobrottare
Jag vet inte hur ni tänker, men jag ser i alla fall sumobrottare som djur. Aldrig i hela mitt sjukt långa liv har jag sett en vacker sumo, och det förväntar jag mig inte att göra heller.

Kommentarer
Postat av: Elina

Du har helt rätt. Sumobrottare kan inte betraktas som något annat än djur.

2009-02-19 @ 21:09:04
Postat av: Jakob

Undrar om man kan fixa tama sumobrottare?

2009-02-19 @ 21:37:39
URL: http://finskapinnen.blogsome.com
Postat av: Rebecka

Märkligt, jag o killen pratade nyss om hur äckliga och fula räkor är... så jag håller ju med dig till fullo!

2009-02-20 @ 02:21:42
URL: http://yesterdayslie.blogg.se/
Postat av: Sindarin

Jag kan inte riktigt hålla med om det där med räkorna bara... dom vi äter ser väl inte mycket ut för världen men dom lite mer tropiska arter vi hittar i våra hav är otroligt vackra varelser =)

2009-02-20 @ 08:51:27
URL: http://sindarinsworld.blogspot.comgspot.com
Postat av: jocke

Räkor e ju coola :(

2009-02-20 @ 15:03:28
Postat av: en man

Vad har du för underkläder på dig?

2009-02-22 @ 01:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0