Topp Tre; Bad Guys i filmer

Det finns så sjukt mycket löjliga ondingar i filmer, men det finns vissa få som visar att det faktiskt finns undantag. Jag listar dem med nöje så ni vet precis vad ni ska gilla.

1. Lex Luthor
Om jag hade räknat Darth Vader som en bad guy hade han lätt toppat förstaplatsen. Istället blir det det Lex Luthor som vinner. Skallig, rik och skitsmart. Hur grymt som helst.

2. Hannibal

Han är den enda filmmördaren jag någonsin sett som utför fullständigt stilrena mord. Att han dessutom äter upp sina offer gör honom bara coolare.

3. Heffaklumpen
Den här lilla wannabe-elefanten är elakare än man tror. Jag vet att det aldrig visas, men han är råare än en ogrillad flintastek. Heffaklumpen är slug som få, och förtjänar därför en tredjeplats.

Kommentarer
Postat av: nicke

hahahaha heffaklumpen ftw

2009-02-27 @ 11:23:40
Postat av: Elina

heffaklumpen är nästan värd första platsen ju ;D

2009-02-27 @ 12:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0