Topp Tre; Töntiga Sidekicks

Alla kända karaktärer har en sidekick. Dessa är oftast väldigt jävla skitlöjliga, men det finns vissa som är värre än andra. Här är de tre töntigaste.

1. Luigi

Luigi är typ... "Hej, jag försöker likna min bror, men jag gör det diskret och väljer en annan färg på kläderna!", och eftersom Mario är med på listan över de tre töntigaste männen känns det ju som att han kunde valt någon häftigare att efterlikna.

2. Mållgan
Alfons låtsaskompis. Han finns ju inte ens på riktigt. Inte fett.

3. Ron Weasley
Jag vet inte om ni sett/läst Harry Potter, men en blick på denna fräkniga pojke räcker för att förstå att han har varit skolans mobboffer hela sitt liv. Deppigt. Eller nä, det är inte ens synd om honom.

Kommentarer
Postat av: PhoenixAngel

Han heter faktiskt Mållgan! Jue. :-P

2009-04-05 @ 17:45:53
URL: http://phoenixangel.blogg.se/
Postat av: PhoenixAngel

Well, när man förmedlar "viktiga kunskaper" så känns det som att det är viktigt att det är rätt? ;-)

2009-04-05 @ 17:55:16
URL: http://phoenixangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0