Bästa sätten att göra sig av med ett lik

Häromdagen läste jag i tidningen att en kille som var mexikan eller liknande hade använt någon form av syra för att göra sig av med lik. Jag tänkte att idén var brilljant och började själv fundera ut massa sätt att göra mig av med mitt offer på om jag skulle få för mig att ta livet av någon. Nu får även ni ta del av mina fullständigt friska tankegångar.

Bygg en "likgitarr"
Alla kommer tro att du är helsåld på dödsmetall och anta att den är gjord av realistiskt gummi eller någonting. Det är klart att det kommer börja lukta efter ett tag, men då kan man alltid sälja den.

Mata en krokodil
Krokodiler får in mer än man tror i sina gigantiska käftar. Det finns ingen i världen som får för sig att leta efter ett lik i en krokodilmage.

Ät upp det själv

Kannibalism är kanske lite äckligt, men människa ska tydligen smaka lite som gris. Om du inte är riktigt tjock kan det ta ett tag att äta upp, beroende på hur stort lik du har. Ligg lågt tills du har käkat klart.

Kommentarer
Postat av: sannie

bra å veta.

2009-01-28 @ 21:54:35
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Johan

Haha...underbart. :P

2009-01-29 @ 20:05:09
URL: http://harsolle.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0