Konsten att bli en bra ledare

George Bush var för ful och Saddam Hussein var för rå. Vill du bli en bra ledare är det här guiden för dig.

Gratis sköldpaddor åt folket

Nu kanske man kan fråga sig varför folk skulle vilja ha sköldpaddor? Jag frågar mig snarare varför folk inte skulle vilja ha sköldpaddor. Gratis är bra, har jag lärt mig.

Klä ut dig

Om du klär ut dig till Jokern i Batman eller Zorro kommer folket tro att du ser lite lättare på livet än många andra, vilket bara är positivt. Självklart kommer en del tycka att du är fullständigt sjuk i huvudet, men man kan inte vara älskad av alla.

Inför en ny helgdag
Nationaldagen och annandag påsk är så jävla uttjatat. Inför något nyskapande och inspirerande som munkdagen då alla enligt tradition ska klippa munkfrisyr. Om du inte tycker att en helgdag duger kan du istället införa en helt ny högtid, och då kan du dessutom införa en karaktär som representerar din högtid. Ingen gillar jultomten och påskharen ändå.

Kommentarer
Postat av: Tess

Vill du se en rolig bildserie på Havannah som leker hulken missa då inte min blogg :)

www.misstessan82.blogg.se

finns massor med inredningsbilder samt min makeover med kram

2009-02-09 @ 10:21:27
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0