Fyra saker att lägga i andras mat

Att lägga föremål i andras föda är faktiskt ett väldigt trevligt tidsfördriv. Det finns nog många som inte uppskattar saker i maten, men man måste ju tänka på sig själv. För att hjälpa er på vägen till fullständig lycka och ett perfekt liv listar jag här fyra bra grejer att använda sig av när man vill förstöra någons frukost, lunch, middag eller kvällsmat.

Marsvin
Om någon lade marsvin i mitt foder hade jag tappat aptiten direkt. Marsvin passar perfekt, eftersom de ger offret en känsla av att ha könshår i munnen, och eftersom marsvinet är ett så litet djur är det lätt att dölja i bland annat pasta.

Tegelstenar
Fungerar bäst om du vill orsaka fruktansvärda magsmärtor och krossade tänder. Det är dessutom extra bra om det är någon du inte tycker om.

Bensin
Personligen tycker jag att bensin passar bäst när du bjuder hem folk på middag, eftersom ingen kommer våga ifrågasätta din matlagning. Inled gärna måltiden med att berätta att du lagt flera timmar på att tillaga rätten du bjuder på.

Glasögon
Vem skulle inte bli sjukt förvånad över att hitta ett par glasögon i maten? Helst fula från 70-talet.

Kommentarer
Postat av: jocke

Bensin ftw ^^

2009-02-21 @ 12:58:59
Postat av: Deniesé

Haha, är det några metoder du använt själv? :P

2009-02-21 @ 15:16:22
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: Sara

Om du lägger till mig på bloglovin.com , lägger jag till dig? :)

2009-02-21 @ 15:17:28
URL: http://sarasoderberg.blogg.se/
Postat av: Elina

Jag måste erkänn att jag dock tror att marsvinet har bäst effekt eftersom det är ett marsvin... Det säger ju allt? ;D

2009-02-22 @ 00:02:32
Postat av: korv melonie shinokakeri trash -(・ω・)/

Ett par laserglasögon...perfekt.muhahah

2009-02-22 @ 05:01:14
URL: http://yukikilove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0