Bra saker att säga under sex

Vissa saker passar sämre än andra att säga i sängen. Vissa saker är väldigt opassande, men sjukt kul att säga ändå, så därför ska jag tipsa om några sådana.

"Jag trodde aldrig det skulle vara så spännande att ha sex med en släkting!"
Att säga en sådan sak ger garanterat panik och roliga reaktioner. Om det är någon äldre du sexar med kan du istället säga något i stil med "Jag är ditt biologiska barn".

"Är det okej om jag tänker på någon annan samtidigt?"
Om du är i ett seriöst förhållande med någon som har dålig humor kan det här vara bra att undvika, annars är det en helt fantastisk grej att säga.

"Welcome to the world of AIDS!"

Att inte berätta sanningen efteråt är bara elakt, så se till att du gör det. Har bäst effekt om ni inte använder kondom.

Kommentarer
Postat av: Jakob

"Så det är såhär det är att ha sex med en transa" är också bra.

2009-02-23 @ 13:17:09
URL: http://finskapinnen.blogspome.com
Postat av: Jag

eller, om man har suspensoar(stavning?) "Jag tycker vi borde ta en paus från varandra"... Kan leda till grova smörtor och är med andra ord inte till för den känslige :/

2009-02-23 @ 18:24:27
Postat av: Idiot

HAHAHHAHAHAHAHHAHA, jag vette fan vem du är. Men jag älskar din blogg. :)

2009-02-23 @ 22:47:56
Postat av: ELLEN

HAHAHA! Det här är LÄTT en av dom bästa bloggarna som finns!

2009-02-28 @ 21:59:05
URL: http://ellerenellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0