Bra presenter

När folk firar födelsedag eller något annat som kräver presenter har jag oftast väldigt svårt att komma på vad jag ska köpa, och som jag har förstått det så har flera andra samma problem. Frukta ej, här kommer den ultimata presentlistan.

Ålar
De behöver inte skötas särskilt bra, och är definitivt roligare än porslinsfigurer. En unik present som fungerar lika bra till bröllop som födelsedag.

Yxa
Den ultimata dop- eller bröllopspresenten. Istället för att köpa tråkiga bestick eller halsband som aldrig används kan man köpa en yxa som är väldigt effektiv när man börjar tröttna på sin partner/unge.

Teckning
Få kontakt med barnet inom dig och rita en fin streckgubbe och skriv grattis. Inte nog med att det är billigt, det är personligt också.

Kommentarer
Postat av: jocke

hahaha fin streckgubbe.

2009-02-18 @ 16:19:32
Postat av: Jag

Alltid lika bra tips(y) otur att jag inte känner nån som ska gifta sig inom en snar framtid bara :(

2009-02-18 @ 18:20:38
Postat av: ELLEN

teckningar som presenter <3

2009-02-18 @ 18:28:57
URL: http://ellerenellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0