Bra mobboffer

Oavsett vad folk säger så är mobbning ett ganska roligt tidsfördriv. Ibland kan det kanske vara svårt att veta vilka grupper som är lättast att utföra helvetiska illdåd på, och det är därför jag skriver denna guiden.

Barn
Det är otroligt lätt att mobba barn. Delvis för att de är fula, jobbiga och luktar illa, men även för att ungjävlarna inte har en chans i världen att göra något åt saken. Barn är helt enkelt fantastiska offer.

Allergiker
De finns överallt och det är helt sjukt många av dem som går runt och blir accepterade. Jag har hört teorin om att alla är lika värda, men just nu skiter jag fullständigt i det. Ta bara en sådan grej som mjölkallergi, hur jävla töntigt är inte det? Gör världen en tjänst och mobba allergiker.

Fåglar
Fåglar är sjukt vidriga och bör därför mobbas till det yttersta. Dessutom är fjädrar en dummare uppfinning än vinägerchips.

Kommentarer
Postat av: Prinzessin

Andra man kan mobba är de som inte är almänbildade, som tex inte vet att mjölkalergi och laktosintolerans inte är samma sak.



Mobbning is the shit, och jag alergiker är en bra grupp, men jag tror nog människor som har dålig koll är snäppet bättre.

2009-02-15 @ 13:54:58
URL: http://prinzessin.blogg.se/
Postat av: Prinzessin

Jag anser att allmänbildning är viktigt, och så även att upplysa folk om det. Om det så gör mig till lite av en besserwisser rör mig inte i ryggen. Så kalla mig omogen om du vill, jag gillar ändå din blogg ;)

2009-02-15 @ 16:00:55
URL: http://prinzessin.blogg.se/
Postat av: Jakob

Pollenallergiker är ju värst, de gråter ju för ingenting! "Buhu, jag är allergisk".

Du ser inte en gluten allergiker som sitter äter bröd i nått hörn och gråter xD!

2009-02-15 @ 19:09:38
URL: http://finskapinnen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0