Topp Tre; Töntiga Kvinnor

Igår kom vi fram till att det finns jävligt töntiga män, och efter lite forskning kan jag konstatera att det finns jävligt töntiga kvinnor också. Viktiga Kunskaper presenterar dem med glädje.

1. Michael Jackson

Tekniskt sett är det ingen kvinna, men utseendemässigt är det tillräckligt för att toppa denna listan.

2. Carola

En gång hade hon på sig en tröja med en giraff. Det är det bästa hon gjort. Tanten, mest känd som klimakterie-Carola, är ett levande bevis på att Sveriges pensionärer behöver fler aktiviteter.

3. Snövit
Bruden hänger med dvärgar och lyckas dö av ett jävla äpple. Det räcker gott och väl för en tredjeplats.


Kommentarer
Postat av: J.

Haha, det jag har läst hittils är kanon. Fortsätt så kan vi kanske utrota dom där modebloggarna en vacker dag (Y)

2009-03-13 @ 14:03:15
URL: http://josefinw88.blogg.se/
Postat av: Elina

det är bara ett fel, Michael Jackson kan varken definieras som en man eller kvinna eftersom han är en speciell outforskad ny ras. ;O

2009-03-14 @ 12:52:14
Postat av: jjocke

Fyfan för Carola!

2009-03-14 @ 20:47:40
Postat av: jessie

hahahahahahahahahahaha..humor!

2009-03-17 @ 02:10:02
URL: http://charliecheez.blogg.se/
Postat av: ELLEN

Jag ogillar Carola något fruktansvärt! Åh, jag blir irriterad bara jag hör eller läser hennes namn!

2009-03-25 @ 20:49:07
URL: http://ellerenellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0