Topp Tre; Fula Mustascher

Genom åren har män världen över använt sig av mustascher för att täcka sina förmodligen asfula ansikten. Här är de tre värsta alternativen om man väljer att använda sig av mustasch-metoden för att maskera sig.

1. Tom Sellecks mustasch
Den är så tät att den hade kunnat användas som skydd mot både frätande syra och pistolskott. Jag tycker nästan att den är mer som en heltäckningsmatta än en mustasch.

2. Adolf Hitlers mustasch
Ingen i hela världen kan ha missat Hitlers världskända mustasch. Mycket kan sägas om den här mustaschen, men vacker är den inte.

3. Moppemustasch
Jag vet inte ens om det bör räknas som mustasch. Det är ju i princip bara några glesa fjun som format sig lite knepigt under näsan. Jag blir verkligen tårögd när jag tänker på hur vanligt det är att små femtonåringar inte har vett att raka bort skiten. Väldigt deppigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0