Top fem; Partyhits

Tröttnar du på den eviga skräptechnon som spelas på varenda förfest i hela världen? Jag också, och därför ska jag för en gångs skull ska jag vara ganska seriös och tipsa om de absolut bästa partyhitsen.

1. Jocke Boberg - Ace of Berghagen

En stabil mix av Ace of Bace och Lasse Berghagen. Den ultimata partylåten som fungerar i alla lägen. Det kan inte bli fel.

2. Sin with Sebastian - Shut up (and sleep with me)
Den enda låten i världshistorien som går att loopa om och om och om igen. Dessutom krävs det minst två utvecklingsstörningar för att inte lära sig texten efter första gången man hör den.

3. Haiducii - Dragostea Din Tei
Det är skitsamma att ingen förstår texten, alla kan den ändå. Fungerar bäst om man tittar på mongot som dansar till den på youtube samtidigt.

4. DJ Bobo - Chihuahua
Det enda viktiga ordet i låten är just "chihuahua" och därför blir den fantastisk. Med ett artistnamn som DJ Bobo kan man äga världen.

5. Pokemon Theme
Med textrader som "nu tänker jag bli allra bäst" och "tillsammans blir vi ett lag" kan inte självförtroendet vara annat än på topp. Ett måste innan man drar ut på krogen.

Kommentarer
Postat av: Jakob

älskar bloggen :D

2009-01-25 @ 20:24:18
URL: http://finskapinnen.blogsome.com
Postat av: elsa

pokemon theme är ju faktiskt den allra bästa förfest låten. den, och trasdockorna.

2009-01-25 @ 21:32:30
URL: http://elsimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0