Tillverka en ninjaflodhäst

Efter flera års misslyckad forskning har jag nu uppfunnit det ultimata djuret. Det överträffar både mördarpandor och blodiglar. Mina kära vänner, låt mig presentera ninjaflodhästen.

Saker du behöver:
Snäll flodhäst
Ninjamask
Nunchuck
Ninjasvärd
Gaffatejp

Börja med att träna flodhästen till ninja. Nu har du alltså en halvninjaflodhäst. Den har skillsen, men är inte tillräckligt grym för att kallas helninja. Nästa steg är att sätta på den masken. Detta kan vara knepigt, då flodhästen ofta försöker äta upp dina händer eller har allmänna spasmer i huvudregionen. För att slutföra det hela tejpar du fast nunchucken i handen och ninjasvärdet i foten med hjälp av gaffatejp. Du har nu världens bästa djur - Ninjaflodhästen.

Kommentarer
Postat av: m

Underbart.

2009-01-27 @ 15:35:16
Postat av: Arandur

Hoppas du får en härlig fortsatt trevlig dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg, det kanske kan ppigga upp dig :)

2009-01-27 @ 15:42:27
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0