Sju föremål att kasta på folk

Som vi alla vet är det en ganska dum idé att springa fram till folk och smälla till dem. Varför? Jo, för att risken att du får stryk är ganska stor. Av just denna anledningen är det helt ultimat att kasta saker på folk, eftersom man får ett fint försprång och kan undvika en blåtira med lätthet.

Därför har jag nu sammanställt en lista över saker som är helt utmärkta att kasta på folk. Sten är tråkigt, och kan även uppfattas som lite mesigt. Den som är mesigast när den dör förlorar.

1. Salami
Funkar som frisbee!

2. Isbitar
Kalla, hårda och kantiga, behöver jag säga mer?

3. Blåbär
Du sårar både personen och den som tvättar åt den. Fin kombo!

4. Lava
För alla vill ha ett varmt välkomnande.

5. Barnmat
Alla älskar nostalgi.

6. Kinderägg
Tre-i-ett, det blir inte bättre.

7. Knivar
Varför inte?

Kommentarer
Postat av: Denise

Hahaha. Antingen är jag väldigt sjuk i huvudet eller så är du väldigt rolig. Jag älskar det här, haha.

2009-01-06 @ 00:17:46
URL: http://spegelkras.blogspot.com
Postat av: Denise

SV: Hehe, så bra. Jag länkade i ett nytt inlägg i min blogg, och hoppas att folk går in här och njuter av denna fina blogg! Har längtat efter något som inte är precis som allt annat där ute.

2009-01-06 @ 00:32:54
URL: http://spegelkras.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0