Lär dig skrämma iväg oönskade gäster

Det finns tillfällen då folk man verkligen stör sig på befinner sig i ens hem. Jag har upplevt helt sjukt många människor som vägrar gå trots att man ger dem väldigt tydliga hintar. Därför har jag funderat ut en del tekniker som garanterat fungerar.

En metod som brukar fungera är att rita ett pentagram på golvet och sätta tända ljus runt det. Ställ dig sedan i mitten av pentagrammet och skrik olika ord på latin och börja samtidigt dansa någon form av av ritualdans som du själv uppfunnit.

Fungerar inte ovanstående metod finns bara en lösning. Lägg ut massa döda fiskhuvuden över hela golvet och kryp runt och slicka. Om du måste hålla på så pass länge att du behöver spy, se då till att spy på personen du vill bli av med. Om du är tillräckligt duktig slipper du människan för resten av ditt liv.

Kommentarer
Postat av: Elina

fiskhuvuden? kan ju inte bli bättre ! :D

2009-02-13 @ 12:06:36
Postat av: Anonym

Älskar den här bloggen. Så jävla klockren hahaha

2009-02-13 @ 15:38:21
Postat av: Jag

Det funka inte på min tyska lärare:(

2009-02-25 @ 10:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0