Topp Tre; Fula Frisyrer

Hår har i alla tider varit en viktig del av vårt utseende. Trots detta har många människor gjort det stora misstaget att skaffa en ful frisyr, och idag listar vi de tre fulaste.

1. Flint
Knappast en frisyr, men eftersom där egentligen skulle varit hår får den vara med ändå. Kan bli ganska häftigt om man polerar, men då ska man fan kunna spegla sig i den.

2. Tintins frisyr
Jag vet inte riktigt vad den kallas. Ful som stryk är den i alla fall.

3. Afro
Vem i helvete kom på den skitkorkade idén med en boll av hår på huvudet?! Det är bara obehagligt.

Kommentarer
Postat av: Elina

ni glömde nämna den sjukaste frisyren, munkfrillan. Den man aldrig förstår sig på. En kal fläck på huvudet och lite ludd över öronen, vad är dealen med den liksom? ;D

2009-04-10 @ 03:14:06
Postat av: Marta

Jag håller helt med nr 1 och 2, men afro är faktiskt coolt! Jag hade det när jag var liten, och det är faktiskt coolt hur hår kan vara så krylligt :P hehe

Glad påsk!

2009-04-10 @ 11:27:38
URL: http://martaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0